Portada Escéniques Mercedes Álvarez comprométese cola escena asturiana

Mercedes Álvarez comprométese cola escena asturiana

by asturnet

La Conseyera de Cultura, Mercedes Álvarez, salió esti día al pasu de les crítiques pol escasu retornu económicu de la programación de Llaboral y garantizó’l compromisu coles artes escéniques y afalagó’l circuitu asturianu de teatru.

La Conseyería de Cultura y Turismu del Principáu entamaba la nueva programación del Circuitu Asturianu del Teatru, qu’integra una ufierta compuesta por 26 ayuntamientos y 29 compañíes y empreses teatrales, y la Conseyera presentábala al tiempu que salía al pasu de les contestaciones recibíes estos díes dende la escena asturiana.

Pal primer semestre del añu hai programaes 107 funciones, que respuenden na realidá a toles solicitudes que ficieren los ayuntamientos al traviés de los sos responsables culturales. La dotación económica pal Circuitu del Teatru algama esti semestre los 220.497 euros, de los que’l Gobiernu aporta 131.054 y los ayuntamientos, 89.443 euros.

La Conseyera de Cultura y Turismu, Mercedes Álvarez González, garantizaba al tiempu que se presentaba esta programación, na viéspera de la celebración del Día Mundial del Teatru, el compromisu del Gobiernu rexonal coles artes escéniques n’Asturies.

Pal mes de payares ta prevista amás la primer muestra de la nueva producción de los grupos profesionales asturianos de teatru en Llaboral, Ciudá de la Cultura. Un alcuentru nel que los grupos tanto de teatru como de danza y d’otres artes escéniques van poder presentar les sos creaciones.

Tamién te podria gustar