Portada Sociedá Mercaplana entama les sos actividaes el 25 d’avientu

Mercaplana entama les sos actividaes el 25 d’avientu

by asturnet

Del 25 d’avientu de 2010 al 4 de xineru de 2011 abre de nuevu les sos puertes el Salón Infantil y Xuvenil Mercaplana, qu’esti añu algama la so 38 edición. Mercaplana abre otra vegada les sos puertes a los neños asturianos ufiertando un ampliu abanicu d’actividaes que van sopelexar, ente otros, valores como la creatividá, la solidaridá o’l respetu al mediu ambiente pero siempres pensaes y diseñaes pal esfrute y aprendizaxe de los más pequeños. Cinco pabellones que suman 60.000 metros cuadraos p’allugar más de 150 actividaes, que van poder esfrutase n’horariu de 16:00 a 20:30 hores.

La propuesta pa Mercaplana 2010 contempla cuatro exes alredor de los qu’articularán los distintos espacios y actividaes que se desenvuelvan: Recreación, Participación, Innovación y Creatividá que van ser xunto colos neños los protagonistes de les navidaes xixoneses.

Talleres lúdicos y educativos (TIC, Mediu ambiente, EDPD, lliteratura, arte, etc); Actividaes multideporte; Animaciones y representaciones teatrales/musicales; Xuegos y xuguetes; Bebeteques; Atracciones infantiles; Presentaciones lliteraries y esposiciones y espectáculos.

Como novedá proponer p’anguaño un espaciu específicu empobináu a los mozos y moces d’ente 11 y 13 años onde se van realizar talleres de danza y baille, de rap y beatbox y de fingerskate.

La llingua asturiana tará presente como cada añu nel estand de la Oficina Municipal de la Llingua de Xixón.

Amás de la entrada individual a 3,90 euros, poner a disposición del públicu bonos de 10 entraes por 28,50 euros y talonarios de 25 entraes por 57,20 euros. Los menores de 3 años apuerten gratuitamente a la cortil que va permanecer abiertu del 25 d’avientu al 4 de xineru, sacante’l día 31 que nun va abrir les sos puertes.

Tamién te podria gustar