Portada Fiestes Menús d’Antroxu en Xixón

Menús d’Antroxu en Xixón

by asturnet

Dende mañana vienres y hasta el martes d’Antroxu en 30 restoranes de Xixón podrá tastiase el tradicional menú del Antroxu dende 12,50 euros. Touo ta preparao yá pa que l’Antroxu d’esti 2015 dea’l pistoletazu de salida y arranque con más fuerza que dengún añu, tres de la celebración de la Fiesta de les Comadres esti xueves.

Al pie d’un completu programa d’actividaes nun podía faltar el complementu gastronómicu: un ensundiosu menú d’Antroxu en 30 de los meyores restoranes de la ciudá que van faer recargar piles a xixoneses y visitantes y poder siguir asina la fiesta.

En gran midida, l’ésitu del Antroxu gastronómicu débese xuntu cola calidá del menú, a un preciu anticrisis yá que dende 12,50 euros (bebida non incluyida) vamos poder esfrutar d’un primer platu: Pote Asturianu; un segundu: Picadiellu de Matanza y de postre Frixuelos o Picatostes.

Los restoranes que participen nestes xornaes son:

A Caldeira, L’Antiguu, Casa Arturo, As de Piques, Bellavista, Cabranes, Canteli, Ciudadela, La Mariña, Dindurra, Faru del Piles, La Guinda, Jamonar, Johy- El Pumares, El llagar de Begoña, Nava, Pasaxe, Les Peñes, Plaza, La Pondala (namá’l martes), Poniente (sacante’l sábadu 14), Casa Rober, Casa Suncia, La Terraza de Viesques, Tinu, Tropical, Uría, Viñao, La Xuanina y la Zamorana.

Les xornaes tán entamaes pola Asociación d’Hostelería de Xixón nes que collabora la Sociedá Mista de Turismu. Los establecimientos participantes según el preciu de los menúes puen consultase nes páxines www.hosteleriagijon.es y www.gijon.info.

Los menúes puen consultase na web de Xixon

Tamién te podria gustar