Portada Sociedá “Menudu Traxín” averará’l baille y el traxe tradicional asturianu a lo más pequeño de la casa esti xueves

“Menudu Traxín” averará’l baille y el traxe tradicional asturianu a lo más pequeño de la casa esti xueves

by asturnet

Esti xueves 2 d’abril, Xixón acoyerá “Menudu Traxín”, una actividá qu’averará’l baille y el traxe tradicional asturianu a lo más pequeño de la casa, entamada por Vezos Astures y Reciella. L’actividá ye gratuita y va facese nel patiu del Colexu Xovellanos de Xixón. Esti día del traxe y el baille tradicional pa neños y neñes ye una iniciativa con vocación de continuidá añal.

La so primer edición va celebrase esti xueves 2 d’abril nel patiu del Colexu Xovellanos de Xixón (entrada pela cai Begoña) dende les 10.30 hasta les 14.00 hores. Toles neñes y neños – y les sos families- tán convidaos a venir; col traxe o ensin él, sepan o nun sepan baillar y falen o nun falen asturianu.

Va haber talleres, xuegos, y actividaes pa deprender a baillar y pa conocer el traxe del país, too ello col oxetivu de pasar una xornada prestosa na que la reciella que tea familiarizao col baille y el traxe atope un entornu afayadizu pa rellacionase con xente de la so edá, y pa que lo que nun lo tea pueda averase y aficionase de forma lúdica a la nuestra tradición. Y amás col asturianu como llingua vehicular de les actividaes.

Tolos neños y neñes tienen que dir acompañaes d’una persona adulta. La entrada ye llibre y toles actividaes son gratuites y cuenten cola collaboración del Colexu Públicu Xovellanos y la Oficina de Normalización Llingüística de Xixón.

PROGRAMA

10.30 h. ENTAMU: xuegos tradicionales, photocall, talleres de colorear

12.00 h. TALLER DE BAILLE: Páxara Pinta, Capuchinos, Cachetíus y Danza del Pumba.

13.00 h. PASACAIS

.

Tamién te podria gustar