Portada Uncategorized “¡Menuda Ósea!” recueye fondos esti vienres pa la investigación contra la leucemia

“¡Menuda Ósea!” recueye fondos esti vienres pa la investigación contra la leucemia

by asturnet

El primer conciertu “¡Menuda Ósea!”, en beneficiu de la investigación contra la leucemia, entamáu poles Mocedaes Musicales d’Avilés en collaboración del Conceyu, va ufiertar esti vienres 30 de xunetu, un repertoriu de cámara con obres de Bach, Mozart, Rachmaninov y Toldrá. A les 19.00 hores, nel Auditoriu de la Casa de Cultura.

Un recital historiáu, cola narración de Clara Sánchez, y la participación de los músicos Jorge Díaz y Cecilia Ureña, al violín; Juan Ureña, a violar; Gabriel Ureña, al violonchelu; Pablo Menéndez, al clarinete, y Carlos Galán, al pianu.

Nel ensayu, que tuvo llugar nel Conservatorio Municipal Profesional Julián Orbón, recibieron la visita de Yolanda Alonso, concejala de Cultura d’Avilés. Les entraes van tener un preciu de 10 euros, y tola recaldación va destinar a la Fundación Josep Carreres, que xestiona la Rede Española de Donantes de Migollu Óseu, xestionada pola Fundación Josep Carreres. Pueden adquirise de forma antemanada, para lo que va ser necesariu ingresar l’importe de caúna nel númberu de cuenta YE88 2048 0005 5134 0400 9410, añediendo nel conceutu/asuntu’l Nome, apellíos, númberu d’entraes + Fundación Josep Carreres”.

Finalmente, tendrá d’unviase una fotografía del xustificante de la tresferencia bancaria, amás del nome, apellíos y númberu de teléfonu de cada persona, y quién son convivientes (por motivos de seguridá sanitaria frente a la pandemia del COVID-19) al corréu electrónicu juventudesmusicalesdeavilesgmail.com

Tamién podrán adquirise les entraes na taquilla de la Casa de Cultura’l día del conciertu dende una hora antes del mesmu y hasta completar aforu.

Tamién te podria gustar