Portada Música Méndez de Vigo anuncia que Google va desixir el nome del comprador d’entraes

Méndez de Vigo anuncia que Google va desixir el nome del comprador d’entraes

by redacción asturnews

El ministru d’Educación, Cultura y Deporte, Íñigo Méndez de Vigo, ve próximu un alcuerdu cola comunidaes autónomes, competentes nesta materia, pa llexislar en contra de la reventa d’entraes ‘on line’ y evitar asina casos como’l d’U2, que les sos entraes acabaranse a los cuatro minutos de salir a la vienta, pa depués apaecer n’otres webs a precios más altos.

Méndez de Vigo reconoció que, nesti casu, la tecnoloxía dexó un “vacíu regulatorio” nel qu’agora hai que trabayar coles autonomíes por mor d’eso Google va tener que desixir el nome del comprador pa evitar la reventa d’entraes tres el casu d’U2 . En concretu, y en falando col Ministeriu de Xusticia, búscase “clarificar la lexislación básica de la propiedá intelectual” y el Reglamentu que regula la reventa d’entraes y que, anguaño, namá contempla esta actividá física y non ‘on-line’, según desplicó’l ministru voceru del Gobiernu.

Esta consulta, consecuencia de lo qu’asocediera l’añu pasáu coles entraes de los conciertos d’Alejandro Sanz y Joaquín Sabina, derivó nuna convocatoria de la Conferencia Sectorial de Cultura, el pasáu 10 xunetu, pola que se constituyó, el 15 de setiembre una Comisión d’estudiu de la situación. “El 7 d’ochobre abrió una consulta pública na que se recoyeron hasta 31 contribuciones directes referíes a esta tema”, apuntó Méndez de Vigo, antes d’aportunar en que l’alcuerdu final a esta collaboración coles comunidaes autónomes ta “próximu”.

El ministru foi preguntáu demientres el Plenu del Congresu sobro esta materia pol voceru de Cultura del so partíu, Emilio del Ríu, quien mientres la so intervención destacó la llimitación” que tienen los usuarios que quieren aportar a esti tipu de productos. “Dende’l PP tamos tamién contra una practica abusiva y fraudulenta”, apuntó, pa destacar tamién que defende “los derechos de el autores, empresarios y consumidores.

Como’l procesu pa modificar la llei nun se completó y, a finales de xineru tuvo llugar el sucesu coles entraes d’U2, Cultura decidió ponese en contactu col Ministeriu del Interior, según esplicó Méndez de Vigo, por que se abrieren requerimientos contra los promotores d’esti eventu (‘lifenation’ y ‘ticketmaster’?). Amás, abrióse una investigación por una presunta estafa a la web ‘viagogo’.

Tamién te podria gustar