Portada Plástiques Matei Glass expón en Xixón la so visión del conflictu palestín

Matei Glass expón en Xixón la so visión del conflictu palestín

by asturnet

El fotógrafu canadiense d’orixe xudíu Matei Glass presentó esta mañana la exposición fotográfica ‘Marnetic identities’, que se va inaugurar mañana nel Centru de Cultura Antiguu Institutu Xovellanos de Xixón. La exposición, que durará hasta’l prósimu 13 de payares, recueye un conxuntu d’imáxenes nes que l’autor amuesa la so reflexón sobre les memories entrecruzaes del conflictu palestín.

Les imáxenes, que pertenecen a los sos viaxes a Gaza y Cisjordania a lo llargo de cinco años, fueron nominaes nel añu 2004 pal premiu ‘Dialogue de l’Humanite’, festival Rencontres Internationales de l’Image de Arles, Francia.

Glass, fíu de refuxaos xudíos de Rumanía supervivientes del Holocaustu, creció nun entornu que nun conoció la historia del destín de los palestinos, y nel que la idea d’Israel yera la de “la valiente patria”, poro l’artista diz que los sos retratos “xurden de la necesidá de rellenar esos espacios na mio memoria personal, pa ver la otra cara de la utopía”.

Les obres de Glass tienen sío publicaes en numberoses revistes y eventos d’arte contemporáneu internacional, alcontrándose munches d’elles en colecciones públiques y privaes.

Tamién te podria gustar