Portada Educación Más de mil alumnos d’Uviéu van esfrutar de la obra “Pedro y el Llobu” cola orquesta Uviéu Filarmonía

Más de mil alumnos d’Uviéu van esfrutar de la obra “Pedro y el Llobu” cola orquesta Uviéu Filarmonía

by redacción asturnews

El presidente de la Fundación Municipal de Cultura, Roberto Sánchez Ramos presentó esta selmana xuntu al director de la orquesta Uviéu Filarmonía, Marzio Conti y l’actriz Ana Belén Llión la obra “Pedro y el llobu” que se va representar esti xueves y el vienres nos colexos públicos de La Corredoria I y Ventanielles.

Amás d’encabezar la rueda de prensa, el conceyal de Cultura va xubir a les tables nes cuatro funciones que se van ufiertar nos centros educativos. Va Compartir con Llión el papel de narrador en “la obra pedagóxica más importante de la hestoria de la música”, según sorrayó’l maestru Marzio Conti. Sánchez Ramos ye consciente del retu, yá que en total van actuar pa más de mil neños de primaria. “Un públicu bien esixente” dixo “que nos amburar si nun-y gusta cómo facer”.

Pela so parte, l’actriz Ana Belén Llión aplaudió la propuesta “de llevar una orquesta a los centros educativos” porque d’esta manera llanta la grana de la música” nos más nenos. Nesti sentíu’l conceyal recordó qu’esta iniciativa sigue la llínea de “averar la cultura a los barrios” que la Fundación Municipal de Cultura empecipió cola retresmisión de la ópera nos barrios de la ciudá.

Tamién te podria gustar