Más de 60 entidaes participen na III Feria Avilesina d’Asociaciones (F.A.V.A.)

Más de 60 entidaes participen na III Feria Avilesina d’Asociaciones (F.A.V.A.)
26 abril 19:51 2019 Imprimir

Más de 60 entidaes participen na III Feria Avilesina d’Asociaciones (F.A.V.A.) que va celébrase esti sábadu 27 na Plaza de los Hermanos Orbón. Los puestos informativos van permanecer abiertos de 11 a 20 hores y l’ampliu programa d’actividaes de la Feria ta compuestu por actuaciones musicales, teatrales, baille, xuegos infantiles y talleres, ente otros.

La primer edición, celebrada nel Centru Sociu-Cultural de Los Canapés tuvo una participación de 54 entidaes, na segunda fueron 60 les asociaciones avilesines que visibilizaron el so trabayu, naquella ocasión y per primer vegada, na Plaza Hermanos Orbón. Nesta edición, son 185 les persones que van tar nos puestos informativos de les asociaciones, atendiendo directamente a la ciudadanía al traviés de los distintos puestos informativos, a les que se suman más de 150 persones que, pertenecen a les distintes entidaes y que participen nes diverses actividaes de dinamización. A elles sumaránse otres entidaes ensin puestu informativu pero tamién collaboradores cola III FAVA y con delles de les asociaciones presentes.

Esta iniciativa, que surdió nel senu de los 4 Conseyos de Participación de Zona nos que s’estrema la ciudá, ta impulsada y coordinada pol Conceyu d’Avilés. Tien ente los sos oxetivos dar a conocer a tola ciudadanía’l llabor que desenvuelve caúna de les entidaes presentes nel conceyu.

Coles mesmes, pretendi ser un puntu d’alcuentru, d’intercambiu d’esperiencies ente toles persones que participen ya implíquense en caúna de les entidaes tolos díes del añu, y qu’inciden n’ámbitos como l’asociativu-vecinal, cultural, deportivu, sociosanitariu, o l’educativu, ente otros.

L’equipu que s’encarga de la planificación y organización de la III Feria Avilesina d’Asociaciones ta compuestu por 18 persones, integrantes de diverses organizaciones y persones a títulu individual que representen a los Conseyos de Zona. Distribuyir en cuatro grupos de trabayu: Intendencia, Espardimientu, Dinamización y Supervivencia, coordinándose ente sí mientres más de trés meses por que esta feria, compromisu de solidaridá y participación, fáigase nuevamente realidá.

L’ampliu programa d’actividaes de la Feria ta compuestu por actuaciones musicales, teatrales, baille, xuegos infantiles y talleres, ente otros. La última edición de la FAVA cuntó cola asistencia de más de 500 persones y anguaño espérase superar el númberu d’asistencia.

Más información

  Categories: