Portada Música Más de 50 celebridaes xúnense nun nuevu ‘Himnu a l’allegría’

Más de 50 celebridaes xúnense nun nuevu ‘Himnu a l’allegría’

by redacción asturnews

Más de 50 celebridaes xúnense nun nuevu ‘Himnu a l’allegría’ con un vídiu nel que Paz Vega y el so fíu Lenon pasen por un parque y reparen nuna Ángela Molina de mirada murnia sentada nun bancu. El rapaz avérase-y y dibúxa-y un corazón coloráu na palma de la mano.

Ocupa entós el planu Miguel Ríos entonando esi Himnu a l’allegría’ qu’en 1969 dio-y un ésitu internacional, dando pasu a un desfile d’una cuarentena de voces mayormente del ámbitu llatinu, d’Alejandro Sanz a Juanes, y a la guitarra de Brian May, que se crucien nel video con figures del mundu deportivu como Messi, Figo, Pau Gasol, Rafa Nadal, Ona Carbonell o Vicente del Monte.

El mensaxe ye d’unidá énte la crisis del covid-19 más allá de el colores gremiales y de los intereses corporativos, y pollo esti nuevu ‘Himnu a l’allegría’, escurríu “pa recaldar fondos p’ayudar a los damnificados pola pandemia”, surde de la inédita entente creada polos pesos pesaos de la industria musical española, acomuñada so la marca de La Carbonería.

Ende tán los trés ‘majors’ discográfiques (Universal, Sony y Warner), y los promotores Live Nation y Get In, l’asociación EsMúsica o los Grammy llatinos. Equipu que cobró forma l’añu pasáu, cuando yá s’acolumbraba l’algame de la pandemia, con oxetu de “tener voz”, destaca Pinu Sagliocco, presidente de Live Nation n’España. “Y como ponte de concordia y convivencia, contra l’odiu, el mieu y la crispadura social”. Iniciativa “ensin ánimu d’arriquecimientu”, que dirá parar a “un fondu destináu a los más precisaos del sector”.

Tamién te podria gustar