Portada Conceyos Más de 50 actividaes na cai aporten esti vienres a la XII Nueche Blanca d’Avilés

Más de 50 actividaes na cai aporten esti vienres a la XII Nueche Blanca d’Avilés

by redacción asturnews

Una fiesta que reivindica la cultura accesible, lúdica y participativa, que fomenta’l contactu directu ente artistes y públicu y celebra el pasu de la primavera al branu abriendo les puertes de los centros culturales, entornada na cai. Asina ye la Nueche Blanca d’Avilés, que recupera la normalidá na so XII edición, de la tarde a la madrugada del vienres 10 de xunu.

Entamada pola conceyalía de Cultura d’Avilés, y coordinada dende la Factoría Cultural, l’espaciu qu’una vegada más vertebra’l certame, ye la Galería Amaga. Con un programa pluridisciplinar apináu de música, danza, teatru, talleres, esposiciones, performances, visites empuestes… Un total de 54 actividaes gratuites en centros culturales, cais, places y cortiles privaes, y la collaboración de numberoses entidaes y asociaciones de la ciudá. Foi presentáu esta mañana por Yolanda Alonso, concejala de Cultura y Promoción de Ciudá, acompañada por Anabel Barriu, directora de la Factoría Cultural y Anxélico Barriu, directora de la Galería Amaga, coordinadores de la Nueche Blanca.

N’Avilés, la Nueche Blanca adelantra la llegada del solsticiu de branu, el día nel que la lluz reina sobro les tiniebles, y como resaltó Alonso, facer “más participativa que nunca, gracies al estímulu que supunxo’l concursu d’idees llanzáu’l pasáu mes de febreru, abiertu a toles persones con daqué qu’apurrir, según al texíu asociativo y cultural. Presentáronse 37 proyectos de los cualos 22 entraron nel programa, lo que fai un total de 54 actividaes de toles disciplines artístiques que podrán esfrutase”.

Reivindicó “la Nueche Blanca como un escaparate, un llugar d’alcuentru ya intercambiu, de conocencia, que facilita la tan necesaria cercanía ente artistes y públicu, abriendo de par en par la nuesa ciudá a los y el ceadores d’Avilés y d’Asturies y certificando que l’arte, la cultura, son motor de crecedera en tolos ámbitos, tamién económicu”.

Como amuesa, l’autora del cartelu, Soledá Córdoba, xuna artista multidisciplinar d’Avilés con un currículum apolmonante qu’amosó’l so talentu creativo de Xapón a Estaos Xuníos. Na obra qu’ilustra la Nueche Blanca d’anguaño, “Ritu XIX”, simboliza les ceremonies de purificación y renacencia, conexón ente los mundos terrenal y espiritual, los mesmos que se dan la mano nes tradiciones venceyaes al solsticiu de branu.

La imaxe del cartelu forma parte de la so “Triloxía de l’alma. Trescendencia, Purificación, Renacimientu”, xuna esposición que se va inaugurar nel CMAE en tardar del xueves 9, a les 19.00 hores.

Xuna Nueche Blanca na que la música, cola collaboración fundamental del Conservatorio Municipal Profesional Julián Orbón, va ser xuna de les grandes protagonistes, en distintos formatos y estilos. Coles mesmes, atropen l’atención los talleres participativos, pa tolos públicos, pero n’especial los dedicaos a la infancia.

Tamién te podria gustar