Portada Música Más de 5.000 persones participen na octava edición del Festival MUTEK en Barcelona

Más de 5.000 persones participen na octava edición del Festival MUTEK en Barcelona

by redacción asturnews

El 8º Festival Internacional de Creatividá Dixital MUTEK de Barcelona diz adiós a la que foi la so edición más sofisticada y esitosa. Más de 30 artistes de 10 nacionalidaes presentaron los sos proyectos ente l’Antigua Fábrica Estrella Damm, el Nitsa Club, el Institut Français y l’innovador Mazda Space.

El programa de MUTEK partía con una orientación fonda escontra al arte instalativu, con propuestes audiovisuales dotaes d’un fuerte enfoque tecnolóxicu y de sorprendentes conteníos audiovisuales  a base d’instalaciones llumíniques, shows de láser, proyecciones y conteníos tecnolóxicos.

Esta edición cuntó, amás, con siete grandes premieres internacionales que visitaben per primer vegada Barcelona. Ente esti maratón de presentaciones, destacaron los proyectos executaos poles artistes femenines del festival. Pol festival pasaron más de 5000 asistentes, nuna edición más concentrada y compacta con al respective de ediciones pasaes.

El tercer añu del eventu EXPERIENCE na Antigua Fábrica Estrella Damm tuvo una gran acoyida, igual como pasó en 2015. Nesti espaciu yá clásicu y simbólicu del festival presentáronse los proyectos de más d’una ventena de sellos discográficos surdíos en Barcelona nos últimos dos años.

Tamién te podria gustar