Portada Sociedá Más de 150 colectivos sociales d’Uviéu participen nos Conseyos de Distritu

Más de 150 colectivos sociales d’Uviéu participen nos Conseyos de Distritu

by redacción asturnews

Más de 150 colectivos sociales del conceyu tomaron parte na constitución de los Conseyos de Distritu que se llevara a cabu la selmana pasada na sala polivalente del Auditoriu Príncipe Felipe, onde celebróse’l sortéu públicu pa escoyer les entidaes ciudadanes que van formar parte de los Conseyos de los 5 Distritos creaos pa la zona urbana y los 2 de la zona rural del conceyu d’Uviéu.

En cumplimientu del Reglamentu de Participación Ciudadana aprobáu na presente llexislatura, dende la conceyalía de Participación Ciudadana, Información y Tresparencia punxéronse en marcha un total de 7 Distritos. Tres más de 11 años de retrasu impleméntense los Conseyos de Distritu como una de les ferramientes de participación ciudadana, que sirva pa llevar a cabo mecanismo de rindición de cuentes, presupuestos participativos y por que dexen a los vecinos y vecines aportar al diseñu, coxestión, y evaluación de los servicios y planes d’acción municipales.

Los Distritos son divisiones territoriales del conceyu d’Uviéu. En cada unu d’ellos hai adscrites delles asociaciones de vecinos que, en función de la normativa vixente nesta materia, yá formen parte automáticamente de los Conseyos de Distritu. El restu d’entidaes que pretendíen conformar los Conseyos sometióse esta tarde a un sortéu de manera que, en caúna de los cinco árees nes que s’estremaron, hai un máximu de dos asociaciones. Establecióse la siguiente sectorialización d’asociaciones por árees:

1. Área de Salú y Bienestar Social
2. Área d’Ociu y Cultura
3. Área Sectorial
4. Área de Profesionales
5. Área de Pequenu Comerciu.

Tal que consta na páxina web www.oviedoparticipa.es presentáronse un total de 100 asociaciones que s’encuadren nuna de los cinco árees reseñaes enantes. A éstes hai que suma-y les 54 asociaciones de vecinos que, por reglamentu, yá formen parte de los Conseyos de Distritu.

Una vegada celebráu’l sortéu de les entidaes que formen parte de los Conseyos de Distritu –según l’artículu 73 del Reglamentu Órganico de Participación Ciudadana- dar en la constitución provisional de cada Conseyu de Distritu. Darréu, va abrise un períodu de 10 díes pa les reclamaciones de les entidaes que, frutu del mentáu sortéu o por incumplimientu de los requisitos, fueren escluyíes.

Una vegada resueltes les reclamaciones va convocar a cada unu de los Conseyos de Distritu pal nomamientu del Vicepresidente o Vicepresidenta del mesmu, que va ser designáu ente toles entidaes que la conformen. Cada unu de los Distritos, tal que consta nel artículu 41 del Reglamentu Orgánicu de Gobiernu y Alministración del Conceyu d’Uviéu, “La Presidencia del Distritu va corresponder sía que non a un conceyal, que va ser nomáu y cesáu pol Alcalde”. El Presidentes y Presidentes de los Distritos son:

Distritu Urbanu 1: Fernando Villacampa
Distritu Urbanu 2: Diego Valiño Seva
Distritu Urbanu 3: Isabel González Bermeyu Distritu Urbanu 4:
Ricardo Fernández Rodríguez
Distritu Urbanu 5: Cristina Pontón García Distritu Rural
1: Cristina Pontón García Distritu Rural
2: Fernando Villacampa.

Tamién te podria gustar