Portada Sociedá Más de 100 persones tán yá apuntaes a la primer edición de la Universidá Asturiana de Branu

Más de 100 persones tán yá apuntaes a la primer edición de la Universidá Asturiana de Branu

by asturnet

La Universidá d’Uviéu, l’Academia de la Llingua Asturiana y el Conceyu de Cangas del Narcea roblaron esta mañana’l pautu de collaboración que supón la puesta en práutica de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA). Esti alcuerdu dexa afitao que Cangas del Narcea va ser dende agostu d’esti mesmu añu sede permanente de los cursos y actividaes d’UABRA.

N’efeutu, y según declaren dende l’ALLA, a lo llargo de la primera quincena del mes d’agostu les instalaciones de la Escuela Hogar, Casa de la Cultura, Institutu d’Educación Secundaria y Teatru Conde Toreno acoyerán el programa diseñáu pola UABRA nel que destaca un ambiciosu programa formativu (investigación filolóxica, estudiu de la realidá social y cultural asturiana y capacitación llingüística), asina como otres xeres d’espardimientu social de la cultura, la ciencia y l’arte asturianu.

Los estremaos cursos y actividaes desarrollaránse, como se vien diciendo, na villa canguesa del 2 al 13 d’agostu y, hasta esti momentu, confirmaren la so asistencia más d’un centenar de persones, según informa la institución asturiana. El plazu de matrícula fina’l próximu vienres, día 4 de xunu.

Información completa de los cursos de l’UABRA

Tamién te podria gustar