Portada Comunicación Más asturianu na TPA colos documentales de “Mirasturies, el pasáu recién”

Más asturianu na TPA colos documentales de “Mirasturies, el pasáu recién”

by asturnet

TPA anunció güei l’entamu d’un nuevu programa n’asturianu, “Mirasturies, el pasáu recién”, media hora diaria más de programación na nuesa llingua, con documentales que percurren la hestoria, territoriu, naturaleza, arte y tradiciones del país a lo llargo de cincuenta capítulos. La nueva cita col asturianu ye de llunes a vienres, a les 9:30 hores.

La serie documental repasa a lo llargo d’esta mediu centenar de capítulos la hestoria d’Asturies n’episodios como “Asturies, crónica d’un sieglu” y “Tal como yéramos”; los espacios naturales y la flora y la fauna n’“Árboles y viesques d’Asturies”; “Fauna d’Asturies, de les cumes al monte” y “L’osu pardu”, ente otros.

Mirasturies concede una especial atención al patrimoniu hestóricu-artísticu en “La puerta’l cielu”, “El Románicu n’Asturies”, “Catedral d’Uviéu y Arte Góticu”; y a la cultura popular y a les tradiciones colos capítulos dedicaos a “Ferramientes tradicionales”, “La forxa del metal” y “los Mercaos tradicionales”.

Estos son namás dellos exemplos de los temes que toca esti programa nuevu cols que l’Ente quier “reforciar el so compromisu cola espardimientu de la llingua y la cultura asturianes”. Mirasturies ñaz como prollongación de “Mirasturias”, programa en castellán que lleva n’antena dende l’aniciu de les emisiones regulares de TPA en 2006, cola emisión de documentales de la Productora de Programes del Principáu.

La televisión autonómica emitió pola so canal primera (A7) y nel primer trimestre de 2010, 82 hores y 41 minutos de programación n’asturianu, con programes como “Camín de cantares”, “Al aldu”, “Sones”, “Pieces” o “Nós”.

Tamién te podria gustar