Portada Educación Más aprobaos y meyor nota media nes notes de la selectividá

Más aprobaos y meyor nota media nes notes de la selectividá

by redacción asturnews

La EBAU traxo bones noticies p’Asturies al umentar la tasa d’aprobaos, la nota media y el númberu d’alumnos con un sobresaliente. El récord, como l’añu pasáu, vuelve ser un 9,95.

En plenu alderique sobro la conveniencia d’una selectividá única pa toa España o una unificación de los criterios d’evaluación y corrección, los alumnos asturianos que la pasada selmana presentar a la EBAU conocieron esta selmana les resultancies de les pruebes. Polo xeneral, con bones resultancies. Aumenta la tasa d’aprobaos, la nota media y el númberu d’alumnos con un sobresaliente. El récord, como l’añu pasáu, vuelve ser un 9,95.

La Evaluación de Bachilleratu pal Accesu a la Universidá (EBAU) rexistró na so convocatoria ordinaria, la de xunu desenvuelta ente’l martes y el xueves pasáu, una tasa d’ésitu del 92,54%, llixeramente cimeru a la del añu pasáu, cuando’l porcentaxe d’aprobaos foi del 91,45%. En términos absolutos, 3.435 chavales -de los 3.712 que la realizaron- superaron la fase d’accesu, la que ye obligatoria y pola que pueden llograse, a lo más, diez puntos. Son los que yá tienen estenáu’l camín escontra la Universidá.

Tamién s’ameyoren resultaos tocantes a la nota media de la prueba. Nesta ocasión foi d’un 7,055, pero fai xusto un añu nun llegaba al notable: foi d’un 6,93. Y superior tamién ye’l númberu d’alumnos que consiguieron un sobresaliente. Hai 383 (casi 80 más qu’en xunu de 2018) que llograron un nueve o más nesta selectividá.

Nesta fase xeneral, l’asignatura d’Hestoria (la gran tarrecida pola mayoría de el chavales por cuenta de la estensión del temariu) deparó unes resultancies bastante aceptables. Aprobar el 73,29%. Son más, por casu, que los que superaron l’exame d’inglés y la nota media xubió hasta un 6,38, cuando l’añu pasáu fuera de 5,94. Onde hubo una llixera pinchada foi precisamente nos que s’esaminaron d’inglés como primer llingua estranxera. Con respectu al añu pasáu, baxó tanto’l porcentaxe d’aprobaos como la nota media: 73,07% y 6,29, respectivamente. Un total de 4.125 alumnos inscribiérense pa faer la EBAU en xunu y la fase d’accesu allegaron 3.712. Y puramente a la fase d’almisión, na que podíen escoyer ente presentase a una, dos, trés o cuatro asignatures pa tratar de xubir la so nota hasta una puntuación de 14, presentáronse otres 400 persones. D’elles, 210 procedentes de ciclos formativos de grau cimeru.

Quien nun tea conforme cola so nota va poder solicitar la revisión del exame ente’l llunes y el miércoles próximos. Hai de faese obligatoriamente on line, non nel vicerrectorado d’Estudiantes. La nota revisada va publicase’l 25 de xunu a partir de les 20 hores. Como tolos estudios de grau de la Universidá d’Uviéu tienen llende d’almisión, la preinscripción (on line) ye obligatoria y tien de realizase ente’l próximu llunes día 17 y el 3 de xunetu (hasta les 14 hores). Los futuros universitarios tendrán de faer constar un máximu de dolce carreres, por orde de preferencia.

Tamién te podria gustar