Markaris defende la narrativa ensin implicación emocional del autor y pon a Brecht como exemplu

11 xunetu 23:48 2004 Imprimir

Distancia respecto a lo que s’escribe y una ‘fotografía’ mental previa. El novelista griegu Petros Markaris, que participa na XVII Selmana Negra de Xixón, defendió güei esos dos elementos como fundamentales na narrativa y puso como exemplu al lliteratu alemán Bertolt Brecht, del qu’ensalzó la so capacidá pa contar coses ensin implicase sentimentalmente nelles.

Según Markaris, qu’esti mediudía mantuvo un alcuentru en Xixón colos medios de comunicación, lo visual ye clave na so concepción de la novela, yá que declara que “necesita una imaxe pa empezar a escribir”, y esi pensamientu formuláu n’imáxenes permíte-y desendolcar depués una hestoria marcando les distancies ente les emociones del autor y les ringleres que van saliendo del so maxín.

Enforma críticu cola izquierda d’anguaño, de la qu’opina que “yá nun esiste y róba-y les sos idees a la drecha”, Petros Markaris aprovechó la so estancia n’Asturies pa llanzar un llamáu contra los vieyos izquierdistes que traicionen los sos principios p’arriquecese y algamar poder, un tipu lliterariu al que l’autor griegu -y dedica la so última novela, ‘Suicidio perfecto’, titulada nel orixinal griegu ‘El Che suicidóse’.

Esa ye la obra que Markaris vien a presentar a la Selmana Negra, una “hestoria social contada dende’l Mediterráneu”, según definición del propiu autor, y poro prósima al estilu de la narrativa del fallecíu Manuel Vázquez Montalbán, al que’l certame policiacu xixonés va dedica-y un actu d’homenaxe el prósimu vienres na presentación póstuma de la so novela ‘Milenio’.

Petros Markaris, autor tamién de les narraciones negres ‘Noticias de la noche’ y ‘Defensa cerrada’, participará a partir de les 19 hores de güei nun alderique guiáu pol escritor Justo Vasco na denominada carpa l’alcuentru de la Selmana Negra.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...