Portada Conceyos Mario Gas vuelve al Palaciu Valdés cola so versión de “Calígula”, el clásicu de Camus

Mario Gas vuelve al Palaciu Valdés cola so versión de “Calígula”, el clásicu de Camus

by redacción asturnews

Mario Gas vuelve al Palaciu Valdés cola so versión de “Calígula”, el clásicu de Camus nel que Pablo Derqui da vida al despiadáu emperador romanu. Participen nel repartu Borja Espinosa, Mónica López, Bernat Quintana, David Vert, Pep Ferrer, Pep Molina, Anabel Moreo y Ricardo Moya. Va Ser esti vienres 5 d’ochobre a les 20.15 hores.

Una semeya atemporal sobro la tiranía en qu’apuerta’l poder absoluto ye una amuesa de lo qu’ufierta “Calígula”, el clásicu contemporaneu d’Albert Camus que, dirixíu por Mario Gas y protagonizáu por Pablo Derqui, llega al Teatru Palacio Valdés esti vienres 5 d’ochobre a les 20.15 hores. Con esti montaxe, fora del abonu de escenAvilés, y perteneciente al Programa Estatal d’Artes Escéniques Platea, dar por empecipiada la temporada teatral nel coliséu avilesín.

Calígula llega precedíu pol unánime reconocencia al trabayu del actor protagonista, un Pablo Derqui que da vida al acoradáu emperador romanu, al que la hestoria retrató como exemplu del despotismu, l’arbitrariedá, los baxos instintos y la crueldá máxima exercida dende’l poder. El montaxe cunta col valor añedíu de la dirección de Mario Gas, na primera de los sos dos visites a Avilés nesta temporada (va tornar en payares col estrenu absolutu de “La Strada”) y recibió el favor del públicu y de la crítica, dende’l so estrenu nel Festival de Mérida, y el so pasu pol Grec de Barcelona en 2017.

Les entraes atopense a la vienta, a un preciu que bazcuya ente los 17 y los 30 euros, en función de la zona del teatru. Pueden adquirise nos calces habituales, les taquilles de la Casa de Cultura, del Centru Niemeyer, tardar de la representación dende dos hores antes del empiezu de la función na taquilla del Teatru Palacio Valdés, y de forma telemática, en  https://entraes.liberbank.es/palaciovaldes.

Acompañen a Pablo Derqui nel repartu Borja Espinosa, Mónica López, Bernat Quintana, David Vert, Pep Ferrer, Pep Molina, Anabel Moreno y Ricardo Moya. El montaxe ye una coproducción del Teatre Romea, Festival Internacional de Teatru Clásicu de Mérida y Grec 2017 Festival de Barcelona.

Más información

Tamién te podria gustar