Portada Lliteratura María Teresa Álvarez fala en Grau de muyeres escritores

María Teresa Álvarez fala en Grau de muyeres escritores

by asturnet

Esti vienres día 27 de mayu a les 20 hores visita la Casa de Cultura de Grau la escritora y periodista María Teresa Álvarez ufierta la conferencia titulada “Retazos de la historia de delles escritores”.

Esta actividá supon la culminación de los VI Alcuentros de Lliteratura y Artes qu’entamen dende’l pasáu 29 d’abril el Foru de Creación y Llectura de la Biblioteca de Grau, la Conceyalía de Cultura, l’Asociación Cultural Valentín Andrés y la Tertulia El Pizarrín de Cá Pachín.

María Teresa Álvarez ñació en Candás (Asturies) el 27 d’ochobre de 1945. Llicenciada en Ciencies de la Información, foi la primer muyer cronista deportiva na radio asturiana y la primer presentadora del programa autonómicu de TVE n’Asturies.

En 1987 treslládase a Madrid pa conducir la Subdireición de Cultura y Sociedá de los telediarios de TVE. Un añu más tarde dexó la información diaria pa realizar documentales hestórico-divulgativos.

En 1999 publicó’l so primer llibru, “La pasión última de Carlos V.” A esti siguiéronlu: “Isabel II. Melodía de un recuerdo”, “El secreto de Maribárbola” y otres.

Tamién te podria gustar