Portada Lliteratura Margaret Atwood va publicar la remortina de ‘El cuentu de la criada’ en 2019

Margaret Atwood va publicar la remortina de ‘El cuentu de la criada’ en 2019

by redacción asturnews

La escritora canadiense Margaret Atwood va publicar en septiembre de 2019 la remortina de la so famosa obra ‘El cuentu de la criada’, de la que la so primer parte editárase en 1985.

Sol títulu ‘Los Testamentos’, la escritora va retomar los fechos asocedíos en Gilead, reimaginación d’América na que se desenvuelve la hestoria, según esplicó Atwood n’una nota sopelexada pola editorial británica Penguin. “Tolo que me preguntastis sobro Gilead ye la inspiración pa esti llibru. La otra inspiración ye’l mundu nel que vivimos”, aseguró l’autora.

Na primer parte de ‘El cuentu de la criada’, la canadiense imaxina un mundu nel qu’Estaos Xuníos sufrió un golpe d’Estáu y nel que la democracia foi sustituyida por una teocracia autoritaria na que les muyeres son víctimes de opresión y discriminación. Solo n’inglés, la obra vendió más d’ocho millones d’exemplares. ‘Los Testamentos’ va escurrir quince años dempués de la última escena del primer llibru y va ser narrada por trés personaxes femeninos. Nun va tar conectada cola serie de televisión ‘El cuentu de la criada’, que sigue les hestories de la primer publicación.

Tamién te podria gustar