Portada Comunicación Maragall estrena páxina web nel dominiu .cat y con un blog selmanal

Maragall estrena páxina web nel dominiu .cat y con un blog selmanal

by asturnet

El presidente de la Generalitat de Cataluña, Pasqual Maragall, va comunicase colos ciudadanos al través d’un blog personal, actualizáu, polo menos una vez a la selmana. El cabezaleru del executivu catalán estrena páxina web nel nuevu dominiu .cat y defende la validez de los blog pa les comunicaciones ente los políticos y la xente.

El nuevu sitiu web de Maragall puede atopase na dirección www.presidentmaragall.cat y nella el cabezaleru de la Generalitat quier contribuir a que se supla’l déficit comunicativu que, según desplicó el propiu ‘president’, esiste ente la sociedá y los sos representantes institucionales. Pasqual Maragall declaró que col so blog va facer llegar a los ciudadanos les sos reflexones y aseguró que “Préstame desplicar y préstame escuchar” y nesi sen considera que “hai un dèficit d’esplicación y d’escuchar porque tamos enforma pautaos nel actual sistema d’información'”.

Nel so blog el presidente catalán non namás apurrirá les explicarà les sos pròpies reflexiones sinón que va recoyer tamién les opiniones de los ciutadanos. Maragall asseguró que nos sos escritos de la bitácora va mantenese fiel a los principios de “circumspección, claridá y sinceridá”.

Tamién te podria gustar