Portada Sociedá Manifestación en Xixón contra la nueva reforma llaboral

Manifestación en Xixón contra la nueva reforma llaboral

by asturnet

Mañana martes, día 20 de xunu, va celebrase en Xixón una manifestación organizada polos CSI, SUATEA, CGT y sector críticu de CC.OO, les organizaciones moces MIAS, Darreu, CJC-CMC, UJCE y Sindicatu d’Estudiantes, asina como’l FUSOA, IAS y El Militante, pa denunciar la nueva contrarreforma laboral que, en palabres de los convocantes a esta marcha, ta mazcaritada d’ ‘alcuerdu pa meyorar la competitividá y l’emplegu’ pero ye ‘inaceptable mesmo pola forma que pol conteníu’.

Ignaciu Llope, portavoz d’Izquierda Asturiana, afirmó qu’esta contrarreforma ‘ye inaceptable mesmo pola forma que pol so conteníu. Pol secretismu de les negociaciones y porque lleva a lo contrario de lo que dicen los sos defensores’. Asina Llope alvirtió que esta reforma ‘abarata’l despidu, baxando de 45 díes por añu y un másimu de 42 mensualidaes a 33 y 24 respectivamente, financia a la patronal por cumplir la llegalidá en forma de bonificaciones en cuotes a la Seguridá Social, xube’l númberu d’años computables pal cálculu de la pensión y endurez les condiciones d’accesu a la xubilación anticipada’.

La reforma pactada pol Gobiernu central, la patronal CEOE y los sindicatos mayoritarios CCOO y UXT, foi calificada por Llope como ‘una esplotación progresista’, n’alusión a la mayoría sindical y de la ‘izquierda plural’ que gobierna n’Asturies y que forma la mayoría parllamentaria en Madrid.

Tamién te podria gustar