Portada Lliteratura Mánfer va protagonizar la Selmana de les Lletres en 2011

Mánfer va protagonizar la Selmana de les Lletres en 2011

by asturnet

Nel mes d’abril d’esti añu cumpliénse cinco años de la muerte del escritor Manuel d’Andrés “Mánfer de la Llera”, que venía escribiendo n’asturianu dende los tiempos de la Posguerra y que s’implicó nel movimientu asturianista modernu a partir de los años setenta, convirtiéndose nun símbolu vivu de la hestoria de la lliteratura asturiana. La Conseyera de Cultura y Turismu, Mercedes Álvarez, anunció estos díes que la próxima Selmana de les Lletres Asturianes va celebrase en Llangréu y va centrase na figura d’esti autor.

L’autor, con una vida llarga (morrió a los 85 años) foi mineru, poeta y narrador n’asturianu, ñació en Les Cuestes de Ciañu, Llangréu, en 1918. Ye autor de llibros como ‘Cuentos en verso asturiano’ (1953), ‘Cielo bajo tierra’ (1982), ‘Garrapiellu lliterariu asturianu’ (1983), ‘Cabalgando sol tiempu’ (1990), ‘Coses vivíes’ (1998) o ‘La mio prosa atada en versos’ (2002), ente otros.

A lo llargo de la so vida foi reconocíu, col nomamientu como miembru de l’Academia de la Llingua Asturiana, una cai nel so conceyu natal y numerosos premios y reconocencies. Ye padre, amás del escritor Vital d’Andrés y el filológu Ramón d’Andrés, xunto col que redactó ‘Vocabulariu asturianu de la mina’.

Artículu d’Inaciu Galán sobre Mánfer de la Llera n’AsturnewsOpinión

Tamién te podria gustar