Portada Música Mamy Carter toca esti sábadu nel Teatru Riera de Villaviciosa

Mamy Carter toca esti sábadu nel Teatru Riera de Villaviciosa

by asturnet

El conciertu d’esti sábadu va ser un conciertu de rock alternativu al mou de los noventa, con bases rítmiques, samplers y referencies sonores de películes acompañaes de proyeiciones a cargu d’Alejandro Camblor.

El grupu ta formáu por Carlos Felipe Valdés (baxu y voz), Daniel García(guitarra y coros), Willy Lorenzo (guitarra y voz) y Jason Martínez (batería).

Mamy Carter fórmase en Mieres en 1993. El so conciertu en Villaviciosa,entamáu pol área de cultura del conceyu, ye parte de la so vuelta a los escenarios tres d’una trayectoria brillante nel rock de los 90.

Anguaño’l grupu ta preparando temes nuevos nel so vieyu local d’ensayu siguiendo cola so virtú de movese n’estremaos terrenos estilísticos que llenden al norte con Sugar, al sur con Pavement, al este con Guided by Voices y al oeste cola llibertá de nun quedar etiquetaos n’etiquetes fates.

N’agostu de 1994 grabaron la so primer maqueta producida por Carlos Redondo y al añu depués queden semifinalistes del II Concursu de Rock Universitariu “Indivasion”. En Setiembre del mesmu añu vuelven al estudiu pa grabar la so segunda maqueta, otra vuelta con Carlos Redondo y con cuatro temes: “Helen”, “Wake Up”, “Telephone Call” y “Shake”. Con esta maqueta preséntense al primer concursu de Radio Kras/Pronorte, xunto con más de sesenta grupos, y acaben ganándolu.

En xineru de 1996 opten al II Concursu Imaginarock de Cadena 100 y queden finalistes y ganadores de la fase rexonal. En marzu de 1996 compiten nel III Concursu Nacional de Rock Universitariu y Otres Alternatives “Oviedo Múltiple” y resulten ganadores d’ente más de doscientos grupos. Esi mesmu branu participen nos Festivales Rock’on’Pilas (Granada), Pop-Zoblanco (Cordoba), Festimad (Madrid), Mantecada-Rock (Astorga) y Centollo Rock Festival (Asturias).

En xineru de 1997 entren nel estudiu pa grabar el so primer trabayu, el mini CD “Bikini”, con Subterfuge Records, producíu por Carlos Redondo y que presenten nel festival “Oviedo Múltiple 97”, nel qu’amás consiguen el premiu Superventolín 97 al Grupu Revelación.

Tamién te podria gustar