Mallorca dedica esta fin de selmana a la cultura y gastronomía asturiana

18 setiembre 10:09 2009 Imprimir

El sábadu va celebrase la Selmana Cultural Asturiana “La Semanona”, en Mallorca, organizada pol Centru Asturianu na islla. La Plaza S’Escorxador, va ser el llugar onde se celebre un pasacais los miembros del grupu folclóricu “L’Artusu” de Mieres, a partir de les 12:30 hores. A la una, celebraráse un concursu d’echadores de sidra, patrocináu por sidra Menéndez, incluyendo una actuación de los gaiteros Xandru Castro y David Muiño.

A les 15.30 nueva actuación a cargu de L’Artusu y preba de productos asturianos a precios populares, amás d’un sortéu de viaxes a Asturies.

Piésllase esta primer xornada con actuación de la banda de gaites Añaquinos, a les ocho y cuartu y con DJ Qking, que dende les 10 va pinchar “30 años de música asturiana”: Melendí, Los Ilegales, El Sueño de Morfeo, Los Berrones, Tino Casal, Australian Blonde, Nacho Vegas, Víctor Manuel, Dixebra,Vicente Díaz….

El domingu 20, na mesma plaza, la xornada va entamar con un pasacais de L’Artusu, a media mañana. A la una, va cocinase y servise, una Gran Fabada pa 300 persones con fabes de Grau y compangu d’Embutíos Vallina. La ración (fabada, agua y pan) venderáse a 6 euros hasta fin d’esistencies. A les nueve, entréguense los premios del sortéu de viaxes a Asturies.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...