Portada Música Mala Reputación ufre dende güei l’adelantu del so nuevu discu

Mala Reputación ufre dende güei l’adelantu del so nuevu discu

by asturnet

Esti 17 de febreru Rock Estatal Records llanza ‘Eternes Promeses’, séptimu trabayu de Mala Reputación. Los asturianos tornen con diez temes musicalmente ambiciosos y llenos d’emotividá. “Que La Tierra…” ye l’adelantu del discu que nun mes va empezar a presentase en directu. Mala Reputación son unu de los nomes más respetaos de la escena rock asturiana y estatal.

Hai casi dos décades que la banda empezó a esplegar altes dosis de punk-rock, una propuesta que foi maureciendo colos años escontra un estilu cada vez más personal ya inconfundible. Ensin fondiase na repetición de fórmules y cola valentía de dar total llibertá a les sos moliciones musicales, roblen agora la so séptima referencia.

A falta d’unos díes pa que sala a la cai “Eternes Promeses”, la banda llanza’l single “Que La Tierra…”, un “rock ellaboráu, melódicu, sentíu… ” sigún la promoción que la so discográfica vieno faciendo estos díes. Amás, los asturianos yá tienen cerraes les diez primeres feches de la xira 2015. La fuerza del so directu va faer escala en sales de tola Península y en festivales como la Viña Rock.

Tamién te podria gustar