Portada Música Mala Reputación presenta n’Uviéu “Eternes Promeses”

Mala Reputación presenta n’Uviéu “Eternes Promeses”

by asturnet

Mala Reputación fai n’Uviéu la siguiente parada de la xira de presentación del so nuevu trabayu “Eternes Promeses”, un CD col que la banda vuelve a los escenarios tres cuatro año de silenciu dende’l so últimu discu, “Calter” (2011). La cita va ser el xueves 26 de marzu a les 23:00h. nel Pub Plaza (Plaza del Riego s/n). Depués dirá a Santander, Salamanca y Cáceres, pa volver a Asturies el 25 d’Abril na Fiesta Vidiago Rock, en conceyu Llanes.

Esti 17 de febreru Rock Estatal Records llanzaba ‘Eternes Promeses’, séptimu trabayu de Mala Reputación. Los asturianos tornaben con diez temes musicalmente ambiciosos y llenos d’emotividá. “Que La Tierra…” yera l’adelantu del discu que nun mes entamaba a presentase en directu. Mala Reputación son unu de los nomes más respetaos de la escena rock asturiana y estatal.

Hai casi dos décades que la banda empezó a esplegar altes dosis de punk-rock, una propuesta que foi maureciendo colos años escontra un estilu cada vez más personal ya inconfundible. Ensin fondiase na repetición de fórmules y cola valentía de dar total llibertá a les sos moliciones musicales, roblen agora la so séptima referencia.

Depués d’unos díes de que saliera a la cai “Eternes Promeses”, la banda llanzaba tamién el single “Que La Tierra…”, un “rock ellaboráu, melódicu, sentíu… ” sigún la promoción que la so discográfica vieno faciendo estos díes. Amás, los asturianos yá tienen cerraes les diez primeres feches de la xira 2015. La fuerza del so directu va faer escala en sales de tola Península y en festivales como la Viña Rock.

Tamién te podria gustar