Portada Sociedá Madrid ye la meyor urbe pa vivir y teletrabayar según un informe recién

Madrid ye la meyor urbe pa vivir y teletrabayar según un informe recién

by redacción asturnews

Según un estudiu de la compañía CIA Landlord Insurance, Madrid ye la ciudá ideal pa vivir y teletrabayar, teniendo en cuenta factores como’l costu del arriendu, el clima, el preciu de la comida y del tresporte o’l númberu de turistes que visiten la ciudá. A la capital española síguenla Istambul y Budapest.

Unu de los legaos que nos ta dexando la pandemia del coronavirus ye l’adopción del teletrabayu, que la so popularidá antes d’esta crisis sanitaria yera más bien amenorgada en países como España. Cola popularización d’esta modalidá de trabayu, camudase a otra ciudá y siguir trabayando a distancia dende ellí ye yá una opción realizable pa munches persones.

Según un estudiu de la compañía CIA Landlord Insurance, Madrid ye la ciudá ideal pa vivir y teletrabajar. A la capital española sígenlu Istambul y Budapest. Pa realizar esti ranking, tuviéronse en cuenta factores como’l costu del arriendu, el clima, el preciu de la comida y del tresporte o’l númberu de turistes que visiten añalmente la ciudá. L’estudiu destaca que, a pesar de que’l costu del arriendu en Madrid ye relativamente alto, la urbe tien una cantidá elevada de turistes añales y cuantiosas atracciones pa visitar.

La peor opción pa los emplegaos dixitales ye Mónaco, al ser la ciudá más cara de toa Europa, según l’estudiu. Xinebra y Vaduz son, nesti orde, les otres dos peores opciones pa vivir y teletrabajar.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar