Portada Escéniques Madrid estudia retrasar la reapertura de teatros públicos a mediaos de xunu

Madrid estudia retrasar la reapertura de teatros públicos a mediaos de xunu

by redacción asturnews

A pesar de que pueden reabrir les sos puertes, amenorgando la so capacidá a un terciu, na fase 2 de la desescalada, Madrid podría esperar un pocu más y estudia retrasar la reapertura de teatros públicos a mediaos de xunu.

La delegada de Cultura, Turismu y Deporte del Conceyu de Madrid, Andrea Levy, estudia retrasar a mediaos de xunu la reapertura de los teatros municipales para “garantizar la seguridá de les compañíes y del públicu”.

Los cines, teatros y auditorios van poder reabrir les sos puertes, amenorgando la so capacidá a un terciu, na fase 2 del procesu de desescalada plantegáu pol Gobiernu nacional, a finales de mayu. Sicasí, Levy estudia que los teatros municipal nun lu faigan hasta mediaos de xunu, cuando namá tienen programación posible a día de güei el Teatru Español y Naves del Español en Mataderu, una y bones Fernán Gómez y Price tienen obres de reforma previstes y Conde Duque nun tenía nada contratáu, según fontes municipales.

Levy fixo l’anunciu nuna xunta telemática caltenida con representantes del sector pa unificar criterios na repaertura de los teatros en Madrid, na que propunxo la creación de dos meses de trabayu que se van coordinar dende la área que dirixe la conceyala del PP, espliquen fontes municipales. Una de les meses va tar centrada na axenda de reapertura para llograr que el espectadores vuelvan a los teatros y asina ayudar a que’l texíu cultural pueda “xubir de nuevu’l telón”, y l’otra mesa va centrar na ellaboración d’un protocolu común qu’apueste por un riesgu sanitariu asumible”.

La delegada de Cultura anunció que se ta estudiando la preparación d’una programación que dexe abrir los teatros municipales a mediaos del mes de xunu, y manifestó la so esperanza de que’l regresu a l’actividá teatral de los teatros públicos vaya “de la mano” del restu d’alministraciones, esto ye, la Comunidá de Madrid y l’Institutu Nacional de les Artes Escéniques y de la Música (INAEM). D’esta miente, la reapertura retrasaríase a mediaos de xunu en llugar de faelo al entamu de la fase dos de la desescalada para “garantizar la seguridá de les compañíes y del públicu”.

El Conceyu plantega que les alministraciones ayuden a sufragar los gastos derivaos de les midíes de seguridá nos teatros privaos al traviés del Consorciu de Rehabilitación de Teatros pa favorecer con esti fondu midíes hixéniques pa poder abrir y desaniciar los efectos de tar zarraos. El Conceyu destaca la esmolición” poles midíes de seguridá que tendrán de siguir les compañíes pa poder ensayar, por casu, y si estes seríen distintes mientres les representaciones con públicu.

Tamién te podria gustar