Madonna nun foi a homenaxear a Aretha Franklin nos MTV

22 agostu 16:44 2018 Imprimir

Madonna, la reina del pop, rindió tributu’l llunes a la difunta Aretha Franklin nos premios MTV Video Music Awards (VMA’s, pola so sigla n’inglés), pero enfureció a los fans que consideraron que pasó más tiempu falando de sí mesma que de la reina del soul.

L’esperáu tributu a Aretha Franklin na primer xunta de los principales músicos tres la muerte de la cantante a los 76 años la selmana pasada celebróse a la fin d’una ceremonia de casi trés hores. Nun discursu de 10 minutos, Madonna remembró los sos entamos na música como aspirante a cantante y baillarina, incluyida una audición na qu’interpretó una versión a capela de la icónica cantar “(You Make Me Feel Like) A Natural Woman” de Aretha Franklin.

Esi casting consiguió-y un trabayu como cantante en París, pero Madonna refugó tornar a Estaos Xuníos y aprender a tocar la guitarra, onde se convirtió n’una de les estrelles del pop más grandes del mundu.

“Nada d’esto asocedería ensin la nuesa reina del soul”, dixo Madonna. “Ella llevóme onde toi güei y sé qu’influyó a muncha xente presente nesta sala esta nueche. Quiero estimar a Aretha por empoderarnos a toos nós. R.Y.S.P.Y.T.O. Llarga vida a la reina”. La MTV tamién emitió un curtiu vídeu de Aretha Franklin de los entamos de la so carrera.

Los espectadores allegaronse a Twitter pa criticar a Madonna y a la MTV pol discursu, afirmando que yera autocomplaciente y que nun se centraba lo suficiente en Aretha Franklin. “¿El tributu a Aretha Franklin ye, prácticamente, Madonna falando sobro sí mesma?”, tuiteó l’autor Michael Arceneaux. Otros preguntáronse por qué s’escoyó a Madonna pa dirixir el tributu a Aretha Franklin en desterciu d’artistes que yeren más cercanos a ella.

La so muerte la selmana pasada dio llugar a tributos de personalidaes que van dende’l expresidente Barack Obama y Elton John a Carole King, Barbara Streisand y Lionel Richie.

  Categories: