Portada Fiestes Macaco, Miguel Bosé y El Sueño de Morfeo van tar nes fiestes de San Agustín d’Avilés

Macaco, Miguel Bosé y El Sueño de Morfeo van tar nes fiestes de San Agustín d’Avilés

by asturnet

Avilés tien los güeyos puestos ya na última selmana del mes d’agostu cola celebración de les sos fiestes de San Agustín. Conciertos de baldre de Macaco, Miguel Bosé y El Sueño de Morfeo, xunta’l Festival de Danza y Música Populares ponen en pie el cartelu de los festeyos d’esti añu na villa l’Adelantráu.

La primer cita escomienza el prósimu 17 d’agostu cola XXV edición del Festival de Danza y Popular nel que van participar, xunta los agospiadores de l’asociación Sabugo Tente Firme, conxuntos procedentes de les Isles Vanuato (Oceanía), Costa Rica, Brasil, República de Chucachia, Irán, Bielorrusia y República Centroafricana.

En cuantes a los conciertos populares de baldre el programa ábrelu el Sueño de Morfeo el día 24, Macaco síguelos el 26 d’agostu y pieslla Miguel Bosé el sábadu 27. Xunta los conciertos, los nenos tienen tamién el so espaciu nes fiestes de San Agustín con una nueva edición de Divertilandia, una selmana d’ociu infantil na que los más pequeñinos van tener ocasión de dar rienda suelta a la so imaxinación y a l’aventura.

San Agustín va celebrar tamién nel Pabellón de La Magdalena una edición más de la tradicional Feria de Ganao, una cita que congrega cada añu n’Avilés a sinfinidá de compradores, vendedores y públicu.

Tamién te podria gustar