Portada Lliteratura Mª Esther García recibe’l premiu ‘Ciudá d’Uviéu’ de poesía por ‘Pisadas’

Mª Esther García recibe’l premiu ‘Ciudá d’Uviéu’ de poesía por ‘Pisadas’

by asturnet

Redacción.

ASTURNEWS.COM tuvo accesu a la noticia en primicia. La escritora valdesana Mª Esther García ta acabante ganar el premiu ‘Ciudá d’Uvieu’ de poesía pola so obra ‘Pisadas’. Ésti y los demás premios, entovía desconocíos, convocacos pol Ayuntamientu d’Uvieu entreguenlos el día 26 d’esti mes nel ‘Salón de te’ del teatru Campoamor.

Mª Esther García ye llicenciada en Pedagoxía, profesora d’enseñanza secundaria y esperta en Filoloxía Asturiana. Destaca na so obra ‘Toponima de La Montaña (Valdes), ‘Llingua asturiana y práutica simulativa na E.X.B.’ o’l poemariu ‘L.luribaga’. Amás, ye miembru de l’Academia de la Llingua Asturiana y collabora como articulista na edición avilesina de La Nueva España.

A la primer edición d’estos premios podíen presentase rellatos curtios, teatru y poesía. Los ganadores de caúna de les categoríes recibien 3000€ y l’asoleyamientu de la obra, habiendo dos premios de 1000 y 600 euros pa los finalistes a los que tamien se-yos van asoleyar los trabayos premiaos. El xuráu tuvo compuestu por representantes de l’Academia de la Llingua, l’Asociación de Llibreros, la Cátedra Alarcos y la Conceyalía de Cultura.

Tamién te podria gustar