Portada Música L’uvieín Ramón Melendi completa l’añu del so despegue musical grabando’l villancicu de la Vuelta

L’uvieín Ramón Melendi completa l’añu del so despegue musical grabando’l villancicu de la Vuelta

by asturnet

Ramón Melendi remata el so añu triunfal. L’intérprete uvieín, que lleva más de 200.000 copies vendíes del so discu d’estrenu, ‘Sin noticias de Holanda’, y qu’ocupó durante selmanes los primeros llugares nes llistes de ventes, pesllará 2004 con otru ‘güelpe’ de gran difusión: El músicu grabará el llunes el villancicu promocional de la Vuelta Ciclista a España xunta varios corredores profesionales.

El nome de Melendi yá s’asociaba dafechu a la competición ciclista, depués que’l so tema ‘Con la luna llena’ -y pusiera la sintonía a la Vuelta y el músicu uvieín grabara un anunciu promocional xunta’l ciclista Abraham Olano. Esa iniciativa upó al intérprete asturianu en poques selmanes al númberu ún nes llistes musicales de ventes del Estáu.

La segunda de les grandes cites que Ramón Melendi tien previstes pa rematar l’añu ye un conciertu el prósimu 22 d’avientu nel Palau Sant Jordi de Barcelona, un equipamientu polivalente emblemáticu de la Ciudá Condal y con un aforu pa más de 13.000 espectadores.

Nacíu n’Uviéu en 1979, Melendi ta consideráu como ún de los cantantes revelación del añu, depués d’ufrir 70 recitales per tol Estáu na so xira de veranu. En febreru de 2003, el cantautor asturianu asoleyó el qu’hasta agora ye’l so únicu trabayu nel mercáu, ‘Sin noticias de Holanda’.

Tamién te podria gustar