Portada Lliteratura L’últimu llibru de memories de Tina Turner llega a España

L’últimu llibru de memories de Tina Turner llega a España

by redacción asturnews

‘La felicidá naz de ti’, el más recién llibru de memories de Tina Turner, concebíu como una “guía espiritual” de superación al traviés de la práctica de les enseñances budistes, va llegar a España’l próximu 2 de febreru al traviés de la editorial Luciérnaga.

“L’ayuda más pervalible vien de el nuesu interior y la paz llega cuando les persones esforciar en convertise nes sos meyores versiones. Empecé ese trabayo na trentena, cuando afayé’l poder tresformador de la espiritualidá”, escribe la cantante na introducción.

Esta obra, que foi editada n’EEXX el pasáu mes d’avientu, constitúi’l segundu volume autobiográfico que publica la inolvidable intérprete de ‘(Simply) The Best’ tres l’ésitu del previu ‘My Love Story’, que foi un superventas internacional.

Según la nota de prensa, esta vegada cunta “el so procesu de desenvolvimientu personal y tresformamientu”, al par qu’esbilla alcordances y desvela detalles” d’una vida llena de torgues na que tuvo que sobreponese a una infancia infeliz, l’abandonu, un matrimoniu violentu, una carrera enllancada, la ruina económica, la enfermedá o la muerte prematura de familiares bien cercanos”.

“La so fuerza interior y el budismu fueron el so camín escontra la felicidá”, señala como un mantra la editorial d’esti llibru que trata d’esplicar “cómo toos podemos tresformar les nueses vides y superar les torgues que s’interponen nel nuesu camín”.

Nacida Anna Mae Bullock en Bronwsville (EEXX) en 1939, nos sos más de 60 años de carrera musical llogró vender más de 200 millones de discos, según cifres del so editorial,  por cuenta d’ésitos en solitariu y de la so etapa al pie de Ike Turner como ‘Proud Mary’, ‘River Deep, Mountaing High’ o ‘What’s Love Got To Do With It’.

Tamién te podria gustar