Portada Lliteratura Lucía Etxebarria denuncia una campaña pa retirar el so últimu llibru

Lucía Etxebarria denuncia una campaña pa retirar el so últimu llibru

by redacción asturnews

La escritora Lucía Etxebarria denunció una campaña “d’acoso y valtamientu” contra’l so postreru llibro ‘Muyeres estraordinaries: una hestoria de mentires’, afirmando que les llibreríes “tán recibiendo ábanos de mensaxes” por que retiren estos exemplares.

Esti comunicáu produzse arriendes de que la páxina de Wikipedia editárase’l pasáu xueves 10 d’avientu acusando de plaxu a la escritora. “La páxina de Wikipedia en principiu nun dexa la edición de la mio páxina, pero sí dexaron esto. Tratar d’una de les páxines más visitaes y consultaes del mundu”, llamentó Etxebarria.

A esto, l’autora de ‘Amor, interés, prozac y duldes’ añedió les acusaciones “dende un perfil de twitter non identificáu” que llevó a “entamar una campaña tan bien planiada, estructurada y coordinada”. “Nengún de los mios llibros retiróse n’España por violar la llei de propiedá intelectual. Nun esiste una demanda por violación de la propiedá intelectual y, equivocadamente, nun respondí a les acusaciones nel so momentu”, añedió la escritora.

Tamién te podria gustar