Los xuguetes van a la fuelga nuna campaña pa neños

11 avientu 09:18 2021 Imprimir

Una campaña de Consumu llama a neños y padres a un paru simbólico contra’l sexismu infantil esti próximu domingu sol lema «Xugar nun tien xéneru».  esti día, de 11 a 12 hores, con cuentacuentos col que va finar nel Teatru de Títeres del parque de El Retiro (Madrid) la Campaña del Ministeriu de Consumu.

La acción, que también se podrá secundar de forma online al traviés de las redes sociales publicando una semeya cola etiqueta #HuelgaDeJuguetes va finar abriéndose’l telón y con una muñeca que recuerda a Daenerys Targaryen avanzando escontra l’atril. L’escenariu presidir un cartelu cola cara d’un osu de peluche de mirada griespa. El patiu de butaques esta apináu de xuguetes soriellos.

«Xuguetes del mundu -proclama una ‘khalessi’ firme y de cara seria-. Llevamos años soportando que nos encasillen, que nos digan que fuimos creaos solo para xugar con neños… o solo para xugar con neñes. Que me digan que solo puedo xugar con Lola o con Guille».

«Nós -prosigue-, anque síamos de plásticu o de peluche, tamién tenemos el nuesu corazoncito. Llegó’l momentu de dicir basta, de reivindicar el nuesu derechu a xugar col 100% de los neños y de les neñes, non col 50%». «Por eso, convoquemos una fuelga».

L’arenga, sofitada con voces d’aprobación del públicu, completala’l moñecu d’un superhéroe. La fuelga, a la que llama a neños, padres y educadores, va ser esti domingu. ¿Cómo? «Dexando de xugar tol día» ¿Por qué? «Pa esaniciar el sexismu y acabar colos roles de xéneru», pero, sobremanera, añede, «porque un xuguete que nun puede xugar col 50% nun ye un xuguete feliz».

Tratase de la primer fuelga mundial de xuguetes. El so lema: «Xugar nun tien xéneru». Una imaxinativa campaña del Ministeriu de Consumu que, de cara los regalos navidiegos, quier concenciar de forma gayolera, lúdica y directa a los pequeños y a los sos padres. Pídelos qu’escueyan xuguetes llibres d’estereotipos y roles sexistes o machistes y que, sía que non, nunca pongan torgues a que cualquier mozu neñu o neña- xuegue con cualquier xuguete.

  Categories: