Portada Tecnoloxía Los xigantes tecnolóxicos tornen la crisis de la COVID-19

Los xigantes tecnolóxicos tornen la crisis de la COVID-19

by redacción asturnews

Nuna situación na que millones de compañíes lluchen por sobrevivir, los xigantes tecnolóxicos llibráronse, pel momento y siquier parcialmente, d’esta crisis. Esta ye una de les conclusiones que pueden estrayese de les resultancies publicaes apocayá por caúna de les empreses del grupu GAFAM (Google, Apple, Facebook, Amazon y Microsoft).

Nel primer trimestre de 2020, les cinco empreses qu’apoderen el mercáu tecnolóxicu mundial rexistraron un aumentu nos sos ingresos, a pesar de que China yá s’atopaba nel visu del biltu de la COVID-19 en febreru y de qu’en marzu la pandemia #estender a nivel mundial.

Apple, que’l so negociu centrase na vienta de dispositivos informáticos, siendo asina la compañía más enfocada en hardware del grupu, foi la empresa más afectada pola pandemia. Apple ye l’únicu GAFAM que nun esperimentó una crecedera de dos díxitos nos primeres trés meses del añu, pero aun así llogró estabilizar los sos ingresos, con un aumentu del 1% nes vientes. Nel otru estremu del espectru asítiase Amazon, qu’aumentó un 26% la so facturación mientres el primer trimestre del añu.

Magar estes resultancies son positives, ye importante tener en cuenta que los efectos negativos de la pandemia probablemente van ser más evidentes nes resultancies del segundu trimestre del añu, pos ye previsible que la demanda debilítese entá más poles persones que perdieron los sos trabayos o parte de los sos ingresos.

Fuente: https://es.statista.com

Tamién te podria gustar