Los xigantes tecnolóxicos baxen el ritmu de compra d’empreses

Los xigantes tecnolóxicos baxen el ritmu de compra d’empreses
07 avientu 09:13 2017 Imprimir

Dende 2013 hasta agostu mediaos de 2017, ente Facebook, Google, Amazon y Apple adquirieron o se fundieron con más de 200 empreses (219, pa ser esactos), siendo Google la más activa nesti menester.

Les grandes corporaciones de la tecnoloxía traten d’introducise en cada vez más mercaos con nuevos productos d’última xeneración. Los asistentes intelixentes, la tecnoloxía de realidá virtual y aumentada y el vehículu ensin conductor son solo dellos exemplos de la diversidá d’oportunidaes a les qu’estes empreses traten d’echa-y el diente.

Una de les maniobres qu’usen esta compañíes para salir airoses de cualesquier d’estes aventures empresariales ye mercar o fundise con una organización que yá sían líderes nel segmentu en cuestión. Asina, como amuesa esta infografía de Statista, dende 2013 hasta agostu mediaos de 2017, ente Facebook, Google, Amazon y Apple adquirieron o se fundieron con más de 200 empreses (219, pa ser esactos), siendo Google la más activa nesti menester. Sicasí, como amuesa esta infografía de Statista, según un artículu de CB Insights, les grandes corporaciones tán baxando’l ritmu nesta área. Asina, mientres en 2014 realizáronse un total de 65 d’estes operaciones, en 2015 estes llindáronse a 43 y en 2016, a 40.

  Categories: