Portada Educación Los universitarios de más de 50 años del PUMUO apreben el programa con nota

Los universitarios de más de 50 años del PUMUO apreben el programa con nota

by redacción asturnews
Foto: Pablo Fernández (https://www.flickr.com/photos/hadock/)

Francisco José Borge, vicerrector d’Estensión Universitaria y Proyección Internacional, punxo aenriba de la mesa énte na Feria de Muestres el conceutu de ser mayor delantre d’un públicu que superaba llargamente los sesenta y que tres pasar poles aules Universitaries col programa PUMUO aprebábenlu con nota bien alta.

Borge presentaba como un desafíu’l Programa Universitariu pa Mayores de la Universidá d’Uviéu (Pumuo),  na Feria Muestres de Xixón, con motivu del día destináu a les persones de mayor edá. En marcha dende va quince años, Pumuo empobinar a estudiantes que superen los cincuenta años, independientemente del so nivel formativu previu, col fin de completar conocencies, afalar el gustu pola cultura, dotar de mecanismos d’adaptación al cambéu social y potenciar el asociacionismo. «Son los oxetivos más puros y más guapos, nos que la Universidá siéntese más llibre», valoraba María Ángeles Fernández, directora d’área de Formación continua.

Con una esperanza de vida que supera los ochenta años nos países desenvueltos y nuna rexón como Asturies, que pasa por ser una de la más avieyaes d’Asturies, “la Universidá tien que tar empobinada a esos estudiantes non tradicionales”, señalaba Borge. Más cuando a la 2segunda edá y media” llega en plenes facultaes, añedía Borge. Nel puntu más altu del so desenvolvimientu intelectual atópense xente como Pepe Pardo y Loli García, alumnos de Pumuo, y Pardo, estudiante de tercer cursu, matriculase na Universidá pa iguar un erru de mocedá como cuntaba na Feria. Un puñáu d’exemplos significativos del futuru que tien entá perdelantre esti programa de la Universidá d’Uviéu.

Tamién te podria gustar