Portada Sociedá Los trabayadores de RTVE celebren en Xixón los sos XVIII Xuegos Nacionales

Los trabayadores de RTVE celebren en Xixón los sos XVIII Xuegos Nacionales

by asturnet

Ciento cincuenta trabayadores de RTVE danse cita esti domingu en Xixón nun alcuentru deportivo y social que cada añu faen nun llugar distintu de la xeografía española.

Ente les actividaes propuestes va haber fútbol, tenis, pádel, golf y campeonatu de bolos La 18 edición de los Xuegos Nacionales RTVE llega anguaño a Asturies.

Xixón va ser see, esta fin de selmana, de la décimu octava edición de los Xuegos Nacionales RTVE, qu’anguaño entama’l grupu d’empresa de RNE Madrid. Esti eventu surdió como un alcuentru de el trabayadores de RTVE en toles comunidaes autónomes. Cada añu celebrar nun llugar distintu d’España y nesta edición van participar 150 persones n’Asturies.

Los trabayadores entamen diverses actividaes deportives, que se van desenvolver en distintes cortiles y zones de Xixón. Los alcuentros de fútbol van xugase nos campos de Mareo. Les competiciones de tenis y pádel van tener llugar nel pabellón municipal de deportes de La Calzada. Pela so parte, el campeonatu de golf, nel campu municipal de La Llorea; y el Parque de Moreda va acoyer los xuegos de petanca, mientres que los de bowling van facese nes instalaciones de Parque Principáu, en Siero. Tamién s’entamen concursos de dardos y mus, que se van celebrar nel Hotel Begoña.

La entrega de premios va tener llugar el domingu 1 de mayu, a partir de les 21 hores, nel Llagar de Castiellu.

Tamién te podria gustar