Portada Conceyos Los trabayadores de los planes d’empléu presenten les meyores de los sos proyectos

Los trabayadores de los planes d’empléu presenten les meyores de los sos proyectos

by asturnet

Los trabayadores adscritos a seis planes d’empleguu que tien en marcha’l Conceyu d’Uviéu presentaron la selmana pasada na plaza de Trascorrales a los grupos políticos del Conceyu y a distintes asociaciones del conceyu dalgunes de les conclusiones de los trabayos que vinieron realizando dende abril de 2016.

Tolos proyectos atopense na so fase final y dalgunos tán yá prácticamente remataos.  Estos planes d’empléu rematen el próximu 31 de marzu y nellos participen un total de 27 trabayadores, de distintos ámbitos d’especialización. Na presentación, la vicealcaldesa, Ana Taboada, quixo “poner  en valor” el trabayu realizáu por estes persones cualificaes que tán nuna situación difícil y a les que’l Conceyu dio-yos la oportunidá d’apurrir estos estudios por que se proxecte un cambéu importante n’Uviéu”. Taboada siguió defendiendo’l llabor de esti trabayadores calificando “como clasistes les crítiques de la oposición” que al so xuiciu nun tendríen reparo si los estudios “llevar a cabo empreses privaes”.

Los proyectos desenvueltos son los siguientes:

1. Diagnósticu de la situación de les entidaes xurídiques del conceyu.

L’oxetivu d’esti proyectu ye realizar un diagnósticu pa conocer la realidá de la situación de les entidaes xurídiques nel conceyu d’Uviéu y asitiar nun mapa toos les que tengan see o actividá nel conceyu. Realizóse un estudiu xurídicu de caúna de les entidaes, entrevistóse a los responsables municipales que trabayen con ella y analizáronse les sos distintes fontes de financiamientu. Queda pindia la última fase: la ellaboración d’un diagnósticu por aciu un analís DAFO. El plan ta adscritu a la Conceyalía de Participación y Tresparencia.

2. Uviéu vive les sos places.

L’oxetivu d’esti plan, impulsáu pola Conceyalía de Participación, ye la ellaboración d’un  plan de dinamización consensuáu con asociaciones y vecinos pa impulsar la convivencia activa rustió como l’usu y esfrute de los espacios públicos en distintos aspeutos. El plan, que s’atopa na última fase de consulta nos distritos, inclúi un estudiu pa enllenar d’actividaes 67 places del conceyu, incluyendo los barrios y localidaes como Trubia y Olloniego.

3. Turismu de naturaleza n’Uviéu: recursos y oportunidaes.

L’oxetivu d’esti plan d’empléu ye conocer los recursos naturales, la demanda, la ufierta empresarial y equipamientos nel conceyu pa ellaborar un diagnósticu al pie de les aportaciones de los especialistes y población local. Como productu final espérase un inventariu de recursos turísticos, el diagnósticu de la situación, les propuestes de meyora ya identificación d’activos sobre los que plantegar oportunidaes de desenvolvimientu pal conceyu, según l’analís de material promocional al pie de l’actualización de conteníos pal turismu de naturaleza. Tou va afigurar nun estudiu, formatu papel y dixital con soporte d’un programa de base de datos pa la xestión estos recursos, la cartografía en QGIS (integrable al sistema municipal), anteproyectos técnicos de parte de les propuestes y fototeca.

4. Estudiu y valoración del suelu rural.

El plan enceta un completu estudiu ambiental del sistema territorial d’Uviéu dende una perspectiva integradora, n’estrecha relación coles actividaes granibles y el sistema d’asentamientos. L’estudiu tien con finalidá la conocencia del mediu rural, centráu nos núcleos rurales y les sos árees d’influencia, como base de futures previsiones d’ordenación territorial y planificación urbanística del mediu rural.

5. Plan local de Salú.

La promoción de la salú non puede basase solamente en recursos y estructures tanxibles, sinón tamién na concienciación pública. La Conceyalía de Salú, siendo consciente de la so responsabilidá y competencia n’actuaciones en materia de salú, d’acordies coles estratexes del programa de la Rede Española de Ciudaes Saludables a la que ta xuntada y siguiendo les sos directrices, ellaboró esti plan integráu por un equipu multidisciplinar. El trabayu, pindiu solamente de la revisión técnica y l’espardimientu, recueye tantu’l diagnósticu como l’analís de los diversos indicadores de salú, demográficos, recursos municipales y lexislación. El plan contempla cinco eje estratéxicos distribuyíos en 130 midíes: accesibilidá, estilos de vida saludables, procedimientos, salobridá pública y formación.

6. Georreferenciación y digitalización del planiamientu de desenvolvimientu.

L’oxetivu del proyectu ye xenerar un almacén gráficu común nel que se recueya tola información relevante de la resultancia de la tramitación alministrativa de les distintes figures del planiamientu de desenvolvimientu que se realizaron nel Conceyu d’Uviéu. Con toa esta información va xenerar pa cada Unidá de Xestión un documentu gráficu final que contemple tolos espedientes afectaos.

Amás de la vicealcaldesa, allegaron al actu la concejala d’Educación, Merced González, el responsable de la área d’Urbanismu, Nachu del Pandorial, y los conceyales Diego Valiño y Cristina Pontón.

Tamién te podria gustar