Portada Educación Los títulos universitarios van revisase p’afaelos a la demanda llaboral

Los títulos universitarios van revisase p’afaelos a la demanda llaboral

by redacción asturnews
Foto: Universidad de Oviedo (https://www.flickr.com/photos/uniovi/)

 

Unu de los compromisos adquiríos pola Alministración, empresarios y sindicatos nel últimu alcuerdu de concertación social pal periodu entendíu ente 2016 y 2019 ye algamar que los títulos universitarios seyan afayadizos pala práutica empresarial. 

Nesti plan, hai un puntu destináu específicamente a reforzar el papel de la Universidá nel desenvolvimientu social y económico de la rexón y una de les midíes propuestes ye «identificar les necesidaes formatives y profesionales del Principáu col fin d’afaeles y afaeles cola ufierta formativa de la Universidá na midida na que sía posible».

El Gobiernu rexonal y la institución académica asturiana yá se punxeron manes a la obra. Y la semana pasada, nel senu del Conseyu Social de la Universidá, decidió crease un grupu de trabayu que va tar encabezáu pola directora xeneral d’Universidaes, Cristina Valdés, y que va tar integráu por miembros del equipu rectoral y del propiu Conseyu Social.

L’oxetivu ye analizar les titulaciones qu’ufierta la Universidá, según la so plantiya docente ya investigadora col fin de tener una radiografía actualizada para, a partir d’ende y si ye necesariu, «reenfocar» la ufierta formativa p’alliniala» coles necesidaes del sector granible asturianu.

Tamién te podria gustar