Portada Patrimoniu Los titulares del Abonu Tresporte Mozu de Madrid entren de baldre al Reina Sofía, El Prado y el Thyssen

Los titulares del Abonu Tresporte Mozu de Madrid entren de baldre al Reina Sofía, El Prado y el Thyssen

by redacción asturnews
Foto: Mattia Panciroli (https://www.flickr.com/photos/dtpancio/)

Los titulares del Abonu Tresporte Mozu de Madrid, más de 1,2 millones de menores de 26 años, puen entrar de baldre dende esti xueves a los museos del Prado, Reina Sofía y Thyssen-Bornemisza, al traviés, amás, d’una taquilla exprés.

El presidente de la Comunidá de Madrid, Ángel Garrido, anunció esta ventaya pa los mozos nel marcu de la presentación conxunta, per parte de los trés museos y l’Alministración, del tresformamientu de la estación de Metro de Atocha na Estación del Arte. Según esplicó Garrido, los mozos namá van tener que presentar el DNI y l’Abonu Nuevo nestos trés museos y van poder aportar gratuitamente. Estos trés museos constitúin “unu de les exes culturalesmás importantes del mundu”, con más de 7,5 millones de visitantes añales, recordaron dende’l Gobiernu rexonal.

L’Abonu Nuevu de 30 díes tien una tarifa única de 20 euros para toles zones tarifarias (pudiendo viaxar de la zona A a la Y2) y una validez hasta la fecha en que se cumplen 26 años.

Tamién te podria gustar