Portada Educación Los titulaos de FP básica van tener la ESO ensin exame

Los titulaos de FP básica van tener la ESO ensin exame

by redacción asturnews

El Ministeriu d’Educación aprobó yá la solución transitoria pa que los alumnos de Formación Profesional básica nun se queden nel llimbu y ensin títulu.

Los 68.000 estudiantes que s’alcuentren nesta situación van poder llograr el títulu d’Educación Secundaria Obligatoria (ESO) ensin pasar la reválida que contempla la última lldi educativa, en principiu demientres los próximos dos cursos.

Esti ciclu, incluyíu na reforma educativa (Lomce), sustitúi a los Programes de Cualificación Profesional Inicial (PCPI), destinaos a alumnos con dificultaes pa completar la secundaria. A partir de los 15 años, los estudiantes que repitieren o vaigan repitir pueden aportar a la FP básica.

Los PCPI incluyíen un primer cursu obligatoriu y un segundu voluntariu pa los que quixeren sacase’l títulu d’ESO. Cola FP básica, los dos cursos son obligatorios. La normativa contemplaba, amás, que teníen qu’aprobar la reválida prevista pola Lomce (exames esternos obligatorios a la fin de secundaria y bachilleratu) pa poder llograr esi títulu.

Pero’l calendariu d’aplicación de la reforma nun inclúi eses reválides nacionales hasta dientro de dos cursos y los primeros alumnos de FP básica van acabar el próximu xunu. L’anterior ministru d’Educación, José Ignacio Wert, anunció en marzu de 2014 nel Congresu de los Diputaos qu’aprobaría una disposición por que estos alumnos graduar con un exame especial”, según señalaron entós fontes del so departamentu.

La solución que finalmente adoptó’l ministeriu, agora con Íñigo Méndez de Vigo a la cabeza, ye que mientres non se ponga en marcha la reválida, van consiguir el títulu de la ESO cuando los sos profesores valoren “qu’algamaron los oxetivos de la Educación Secundaria Obligatoria”, esto ye, ensin nengún tipu d’exame adicional.

Tamién te podria gustar