Portada Comunicación Los televidentes voten pola meyor seición del programa de la TPA “Al Aldu”

Los televidentes voten pola meyor seición del programa de la TPA “Al Aldu”

by asturnet

El blogue RTPA N’ASTURIANU entama agora una encuesta sobre’l programa Al Aldu. Col envís de conocer cuála ye la sección preferida polos telespectadores de la TPA d’esti programa diariu.

Recordamos a los llectores les secciones d’Al Aldu: Los llunes Carlos Suari ta al frente de la sección deportiva ‘A galmiaes’, que percorre l’actualidá deportiva d’Asturies, col so espaciu pal deporte tradicional. La risión’, una sección coordinada por Lluis Antón González y onde apaecen dalgunos de los meyores monologuistes modernos del país. Milio’l del Nido lleva a los espectadores les sos ‘Recetes con cuentu’ los miércoles, mientres los xueves ye Inaciu Galán l’encargáu d’acercanos l’actualidá internacional más entretenida con ‘Xente de casa’. ‘Al aldu’ termina la so selmana los vienres con Mercedes Menéndez y la so ‘Axenda d’Asturies’, qu’encamienta a los espectadores actividaes pa la fin de selmana.

El programa emítese tolos díes a les 10’30 la mañana, en repetición a la 1:30 la nueche, y los sábados a les doce, emitiéndose al traviés de la TPA2, na TDT, una hora más tarde en tolos casos.

VEA LOS VIDIOS DE LES 5 SECCIONES D’AL ALDU

A GALMIAES: CON CARLOS SUARI

LA RISIÓN

RECETES CON CUENTU: MILIO’L DEL NIDO

XENTE DE CASA: CON INACIU GALÁN

L’AXENDA: CON MERCEDES MENÉNDEZ

Vota na páxina web rtpanasturianu

Tamién te podria gustar