Portada Música Los técnicos entamen el montaxe del escenariu pa McCartney en Xixón

Los técnicos entamen el montaxe del escenariu pa McCartney en Xixón

by asturnet

La visita de Paul McCartney a Asturies yá ye tanxible. Técnicos del equipu de montaxe entamen güei los llabores previos al allugamientu del gran escenariu que’l músicu británicu va emplegar nel conciertu qu’ufrirá nel estadiu xixonés d’El Molinón el prósimu 25 de mayu. El montaxe completu de la estructura, qu’inclúi una plataforma de 45 metros d’anchu por venti de fondu y otros venti d’altor, prollongaráse una selmana.

Los camiones de gran tonelaxe coles pieces de los equipos de lluz y soníu empezarán a aportar mañana al estadiu xixonés, que podrá rexistrar una entrada menor de la esperada polos organizadores si el ritmu de venta de llocalidaes nun esperimenta un emburrión final: Polo d’agora, unes 15.000 persones mercaron yá la so entrada pa ver a McCartney en Xixón, lo que supón alredor de la mitá de los títulos que se punxeron a la venta.

Magar d’ello, la ciudá prepárase pa recibir al ex Beatle per tolo alto. Paul McCartney, qu’ultima en Londres la preparación de la xira europea qu’abrirá n’Asturies, prevé facer un ensayu xeneral n’El Molinón na viéspora’l recital, énte públicu escoyíu pero emplegando yá la gran estructura allugada nel estadiu pa la ocasión.

Un princhadiscos amenizará la espera previa al conciertu con remezcles de temes conocíos, antes de que’l baxista y vocalista de Los Beatles xuba a escena pa protagonizar tres hores de música en directu.

Tamién te podria gustar