Portada Música Los sones del tiempu de Cervantes y una amuesa d’instrumentos barrocos centren la Selmana de Música Antigua

Los sones del tiempu de Cervantes y una amuesa d’instrumentos barrocos centren la Selmana de Música Antigua

by asturnet

El Festival de Música Antigua de Xixón quier sumase al centenariu del Quixote dedicando los sos conteníos de la octava edición a la música del tiempu de Cervantes. Les partitures del Barrocu y los instrumentos colos que s’interpretaben van ser los protagonistes del festival qu’escomienza esti martes 12 en Xixón y va durar hasta’l prósimu domingu 24 de xunu.

Una esposición con pieces orixinales d’instrumentos barrocos de la Fundación Orpheon de Viena va ser el complementu a estes xornaes dedicaes a la divulgación y la formación de música antigua. L’Enssamble Orpheon de la fundación vienesa tamién va interpretar pieces de la dómina de Cervantes xunto a otros grupos de cámara como el Enssamble Mayaicin, Forma Antigua o la Orquesta de Cámara de Siero. Músicos como Paul Odette o Andrés Cea van actuar nel marcu del festival, onde tamién va haber un conciertu dé música andalusí.

La presencia de la Fundación Orpheon de Viena va facer posible que se cotemple la esposición “La colección Vázquez de la Orpheon Foundation” :Instrumentos históricos de 1500 a 1780: violines, violas, violas da gamba, violas d’amore, arcos”, que presenta más de cien instrumentos de cuerda de los sieglos XVII y XVIII. La sala d’ esposiciones de la Fundación Municipal de Cultura de Xixón abll3ugará esta amuesa dende’l 15 de xunetu al 21 de agostu. Al llau d’esta esposición va ufiertase otra amuesa del 17 al 24 de xunetu : “Caligrafías árabes de Yacine Kacimi el Hassani”.

donde los visitantes podrán disfrutar -además de la colección de instrumentos propiamente dicha- de actividades didácticas y animaciones musicales en directo. Es de destacar que, tanto el fundador y alma mater de la Fundación Orpheon -José Vázquez- como su asistente -Lúcia Krommer- impartirán cursos de violín, viola, violonchelo y viola de gamba en los cursos del Festival, poniendo a disposición de los alumnos instrumentos antiguos para las clases.

Tamién te podria gustar