Portada Educación Los sindicatos piden la dimisión de la Directora d’Ordenación Académica d’Educación

Los sindicatos piden la dimisión de la Directora d’Ordenación Académica d’Educación

by asturnet

Los sindicatos d’enseñanza desixen la dimisión de Dolores Guerra, Directora d’Ordenación Académica de la Conseyería d’Educación, pol unvíu d’una circular non negociada cola Xunta de Personal Docente na que se camuden les condiciones de trabayu de los Equipos d’Orientación Educativa. Los representantes sindcales convoquen una concentración esti xueves 13 énte la Conseyería como protesta pola circular emitida.

La Xunta de Personal Docente denuncia nun comunicáu lo que considera “continua imposición” d’Educación n’enmitir circulares non negociaes colos sindicatos. La circular fechada 3n 4/2005 ye la que motiva la protesta de les organizaciones sindicales que desixen la so retirada y la apertura d’una negociación respective al papelu de los Equipos d’Orientación Educativa y Psicopedagóxica (EOEP’s).

Los sindicatos acusen a la Conseyería d’aumentar los horarios, funciones y llabores de los EOEP’s ensin aumentar les plantielles hasta niveles qu’estes organizaciones califiquen de “inadmisibles”.

Los representantes del profesoráu consideren a la Directora d’Ordenación Académica, Dolores Guerra, responsable de la circular 4/2005 y de los planes conteníos nella y esi ye’l motivu pol que piden la so dimisión. La concentración de los sindicatos ta prevista pa esta tarde a les 17.30 énte la sé de la Conseyería d’Educación.

Tamién te podria gustar