Los sindicatos d’enseñanza negocien una solución pa los especialistes en llingua asturiana interinos

07 abril 23:37 2005 Imprimir

La situación especial na que s’alcuentren los interinos especialistes en llingua asturiana a la hora de ser contrataos pola Conseyería d’Educación pa cubrir places valeres podía iguase si prosperen les negociaciones que tan calteniendo los sindicatos d’enseñanza colos responsables d’Educación del Principáu. Mentantu el colectivu nel que s’axuntaron un grupu d’interinos nesta situación sigue ensin consiguir una respuesta concreta a les sos reivindicaciones por parte l’Administración, tres l’aplazamientu de la reunión que teníen concertada esta selmana y que va celebrase’l prósimu xueves 14 na Conseyería d’Educación.

Fontes sindicales consultaes por Asturnews amosábense enfotaes en llograr una solución satisfactoria na que s’afayen los interinos especialistes en llingua asturiana por cuenta de la disposición adicional añadía a la última convocatoria de bolses de trabayu y que se refier namás a esta especialidá. Estes mesmes fontes coincidieron nel planteamientu d’esti colectivu y calificaron de “apañu” la disposición que facilita el que se pueda contratar a interinos insertaos en bolses d’otres especialidaes amás de la de llingua y considérenlo “inxusto y discriminatorio” pa los maestros interinos en llingua asturiana con más méritos nesa especialidá.

Maestros del colectivu que denunció en diversos medios de comunicación -ente ellos Asturnews- la so situación afirmaron desconocer el conteníu de les negociaciones sindicales inda non el fechu de que se tuvieren produciendo. Mentantu la reunión que teníen concertada col responsable de Recursos Humanos de la Conseyería d’Educación, Arturo Verano pa esta selmana, volvió aplazase y va entamase el prósimu xueves 14. Esti colectivu d’interinos sí llogró reunise col responsable del Serviciu de Personal d’Educación, al que-y espunxeron los sos esmolecimientos y ensin concretar respuesta dalguna a les demandes plantegaes, comprometióse a concertar la reunión de la prósima selmana. Los especialistes en llingua asturiana del colectivu d’interinos tán a la espera de los resultaos d’esa reunión pa decidir el determín que van tomar.

La situación que denunciaron estos maestros resúmese na disposición adicional añadía a la última convocatoria de listes de trabayu na que la Conseyería resérvase pa la especialidá de llingua asturiana la so facultá pa recurrir a interinos apuntaos a otres especialidaes.Los interinos especialistes en llingua asturiana afectaos por esta situación escepcional demanden la peñera de la llista de nueves contrataciones énte la sospecha de que pudiere haber contratos ensin tar inscritos nel rexistru col correspondiente certificáu de capacitación y piden la convocatoria pública d’una nueva bolsa pa la so especialidá.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...