Portada Educación Los sindicatos de la concertada piden igual númberu de profesores por unidá

Los sindicatos de la concertada piden igual númberu de profesores por unidá

by asturnet

La totalidá de les organizaciones sindicales del sector de la Enseñanza Concertada (OTECAS, USO, FSIE, CC.OO y FETE-UXT) exixeron güei al Principáu la igualación de la media de profesores por unidá cola enseñanza pública, ya que según afirmen les diferencies actuales “son considerables” y repercuten nel rendimientu de los docentes.

Los representantes docentes responsabilicen al Principáu d’esta situación al non algamar el “acuerdu de plantiyes” colos centros concertaos que vienen demandando. “Tres ocho años de Gobiernu d’Areces, non sólo siguimos ensin acuerdu, sinón que los centros tienen menos plantiyes que nel 2001 y al tiempu tienen que satisfacer mayores necesidaes”, afirma’l comunicáu que ficieron públicu ayeri.

Según esplicó Juan Luis Barrera, voceru d’Otecas, nesti momentu les diferncies de ratio profesor/unidá ente la concertada y la pública son les siguientes: n’educación infantil un profesor por unidá na concerta y 1,33 na pública; en primaria, 1,17 na concerta y 1,5 aproximadamente na pública; y en secundaria 1,32 na concertada y 2,91 na pública.

Según los sindicatos, “esta situación repercute de manera direuta nes condiciones de trabayu, dificultando la reducción de la carga llectiva, y exixe a los y les trabayadores un esfuerzu munchu mayor p’algamar una enseñanza de calidá”.

Los sindicatos tamién criticaron al Gobiernu del Principáu porque, según informaron, decidió impugnar el conveniu de centros concertaos, firmáu poles centrales y les patronales a nivel estatal, no referente a la paga estraordinaria d’antigüedá. Trátase d’un abonu que reciben los profesores que cumplen 25 años na empresa y que suma la cuantía de cinco mensualidaes, aproximadamente 8.000 euros.

Tamién te podria gustar